Merhaba
Bebeğim 4.5 aylık şu zamanada kadar hiç böyle olmamıştı ama son 2 haftadır göğüs uçlarım yara içinde ve kanıyor emeeken o kadar zorlanıyorum ki anlatamam gümüş kapakta kullanıyorum lansinoh kremide bunların haricinde önereceği birşey var mı acaba?