Merhaba anneler ikizlerim 19 aylıklar bu zamana kadar hep prego ikiz bebek arabasını kullandık çokta memnun kaldık. Birkaç gün önce oto koltuğu aldım. Oto koltuğu alınca bebek arabasını arabaya koymak zor olmaya başladı malum çok yer kaplıyor. Yanyana olan baston modellere bakıyorum ama nasıllar bilmiyorum. Prego aşırı rahat ve sürüşü çok rahat. Sizler nasıl yaptınız ?