Bilgeninanasi Prima pure 1 kullaniyoruz fakat bacaklarini kesmeye basladi. Bacaklarini kesmeyen sizdirmayan bebek bezi arayisina girdim. Oneriniz hangisi acaba?
Hazaaalll Bilgeninanasi sleepy ve prima kullanıyorum yakın marketimizde sleepy bitince prima alıyoruz hangisi denk gelirse İkisi de piiik yapmadı rahat kullanıyoruz. Şöyle söyleyeyim sleppy primaya göre oldukça kalın bir bez,bir de çiş kokusu oldukça yoğun oluyor.Bez kokulu olmadığı için 😂 Sleppyle başladık öyle de devam ediyoruz memnunuz. Sleepy natural kullanıyoruz bu arada 😊 ilk primayı kullanınca çok tuhaf gelmişti incecikti
nxy2008 2 numaraya geçmeyi de deneyebilirsiniz küç0k geliyo olabilir. Ben pure kullanmadım ama premium care kullanıyorum öyle bi sorun yaşamadım hiç 😊 yinede bez değiştirmek istiyorsanız sleepy öneririm
Bilgeninanasi Hazaaalll prima pure da kalin fakat fiyat olarak bizi zorluyor :( prima pampers deneyelim dedik bize de inanilmaz ince musamba gibi geldi pure’dan sonra 😃 ve 2 numarasi pure 1 numarayla ayniydi
Hazaaalll Bilgeninanasi prima pure kullanmadık 😊 bilmiyorum atlamışım ama sleepy konusunda hiç sorun yaşamadık aklınızda olsun
defnesmomm Bilgeninanasi bir numara büyüğünü alma zamanınız gelmiş sanırım 🍒 Sleepy kullanıyorum ben, memnunum fakat iz yapıyor, kaçınılmaz birşey sanırım. Büyük numaraya geçtik ama iz az da olsa var.
Woody Premium care kullanıyoruz. İz yapmaya başlayınca bir büyük numaraya geçtik. Biraz büyük geldi gibi bakınca ama iz kalmadı ve sızdırmadı
89Kbr Bende pure kullanıyorum 2 numaraya geçtik. Memnunum♥️ ama ıslak mendilinden memnun değilim bana sonlarına doğru çok ıslakmış gibi geldi 🤨sleppy yeni doğanla devam ✌️
ZMK Bilgeninanasi premium care yada aktif bebek deneyin aşırı memnunum bağladıktan sonra hiç acaba sızdırırmı diye düşüncem olmuyo sleepy denedik acaba nasıl diye her alt almak işkence oluyodu sırtına kadar geçiriyodu