Arkadaşlar oğlum şu an 11.5 aylık. Bugün eli kıstı dolap kapağına. Ağlamaya başladı. Sonra ağlar pozisyonda tıkandı yani ne bağırıyor ne nefes veriyor. Ama yüzü ağlar halde. 10 saniye sonra tekrar ağlamaya devam etti. Daha önceleri de hareketlenmeye başladığı dönemde başını yere falan çarptığında böyle oluyordu. Bu sefer canı biraz daha fazla acıdı biraz daha uzun sürdü. Herhangi bayılma bilinç kaybı falan yok. Normal mi bu olur mu bebeklerde?