Annesirintugceuzun Smyy09 Özel aşılarınızı da yaptırın ama . Menenjit aşısı çok önemli. Biz 2 doz yaptırdık. 13. Ayda ve 15. Aya girmeden. 👌👌
Smyy09 Annesirintugceuzun inşallah sağolun şuan gidemem ama 1 yaşında kontrole götürcem ozaman yaparlarsa anca yaptırırım malesef
Annesirintugceuzun Smyy09 Zamanında yaptırırsınız o zaman. Doktorunuzla konuşun isterseniz. Önemli bu aşılar ☺️
Annesirintugceuzun Smyy09 Biz 2 doz yaptırdık. 13. Ayda ve 15. Ay olmadan. Doktorunuz size bilgi verir. 👌☺️
Smyy09 Annesirintugceuzun ozaman sıkıntı yok zaten 1 yaş kontrolü ve aşısı var 3 ay sonra gidicez anca malum bu süreçte sürekli gidilmez doktora artık ozaman konuşulur