Dün kızımın aşısı vardı malum olduğu üzere 3 tane birden aşı yapıldı, geçen ay 1250 kilo almıştı. Buarada sadece anne sütüyle besleniyoruz. Kızım son bi ayda günde hergün emerken gazını çıkartıp kakasını yapan bi bebek , günde 6,7 kez kakasını yapıyo ve bu ay kilo alımı 500 gram olduğunu söyledi ebe bana bol bol dinlen ve beslenmene dikkat et dedi. Halbuki sütüm var hatta maşallah diyeyim sütüm akıyo, tişortum ıslak oluyo bazen hatta. Neden bu ay 500 gram almış olabilir anlayamadım fikri olan anneler cevaplarınızı bekliyorum 🙏🏻