merhaba hanimlar kizim 4 ay 20 gunluk. dogdugundan beri sudocrem kullaniyorum. bezi ayni. krem surmeden altini hic kapatmadim. gun icinde eger cok kaka yapmissa poposunu silmem direk yikarim. kisin gun asiri son 1 aydirda hergun yikiyorum. kakali bezi hic bekletmem direk alirim. ama anlamiyorum dunden beri poposunun arasi pisik olmus. sivilce gibi cok fazla degil ama bariz kizarmis yavrumun poposu. neden boyle oldu anlamiyorum. annem dis cikartacaktir eli agzinda surekli salyasi var damaklari sert dedi. dis cikarmaya yakin pisik olur mu dedigi gibi ? ne yapacagimi sasirdim altini acip hava aldirdim bugun biraz