AlyaninAnnesiii benim de normal doğum oldu 40 ımdan sonra kanama olmadı çok zor geçiyor sürekli akıntı geldiği için kaşıntı oluyor tahriş olmustum artık ilk hatta biraz azaldiktan sonra kaşıntı Felan kesildi.şuan 8 ay 1 haftalık olduk henüz adet te olmadım.