Aryamom ilk oglumda 11 ay adet olmadım . Şimdi oğlum 5 aylık yine olmadim. Süt hormonu baskiliyor diğer hormonu o yüzden olmuyor . Sıkıntı değil . Korkulacak bir durum yok. Ama adet olmuyorsunuz diye korunuyorsunuz demek değil yumurtlama oluyor bu yüzden dikkat edin derim 🌺