Hazaaalll Kızlaaaar dün oturan bebem bugün de ilk dişini çıkardı. Demek anne olmak her bir adımda hem sevinip hem duygulanmakmış. 😊😊😊 hiçbir belirtimiz olmadı dişlerimizi hışımla kaşımaktan her şeyi ısıtmaktan başkaa
Yusram-47 Hazaaalll benm oğlumda 4 aydan beridir resmen çıldırıyor özelkle bu ay mahvoldu bede mahvetti ama bakıyorm kabarma yok bişy yok 7 aylk olcaz çıksa artık rahatlasa bebeğim :)
Hazaaalll Yusram-47 inşalllahhh çıkar da rahatlar kuzucuk 😍😍 biz 3. Aydan beri her şeyi ısırıp asılıyoruz demekki dişi fazla kaşınıyormuş. Ben daha geç bekliyordum o sebeple bakmıyordum pek diş etine 😂