3 gün sonra tam 7 aylık olacak bebeğim. 4-5 gündür emmek istemiyor hele dün kucağıma yatırdığım an yıktı ortalığı kesinlikle emmiyor. Uykuluyken bile istemiyor ne yapcağımı şaşırdım artık 🤷🏻♀️ bu duruma nasıl engel olabilirim lütfen yardım edin. 7.ayda normal mi böyle yapması geçici bir durum mudur?