Demirinannesi02 Anladim, dinsizin hakkından imansız gelir derler. O surat asinca gul eğlen ama onu takma yok gibi davran. Surat asmanın ise yaramadığını, modunu düşürmediğini anlar bı daha yapmaz. Ben çareleri kafama takmamakta buldum. Karşımdaki daha çok çıldırıyor ama bişey de diyemiyor 🤭