Sivas580 normaldir, canım. Nerden biliyorum desen, benim bebek de 28 günlük. Kolik bebek hatta. Kolik masajlara bakarım youtubedan. Orda uzman bir kadın anlattı. İlk 2 ve ya 3 haftaya kadar bebeklerin bağırsakları düz olur, emdiği zaman direk bağırsağa geçtiği için hemen kakasını yapardı. Sonradan bağlrsaklar gelişmeye başlıyor ve sağ kasığın altından içeriye doğru kıvrılıyor. Yani artık normal bağırsağa dönüşüyor. O yüzden artık ıkınarak kaka yapar. İstersen kolik masaj diye arat izle. Yani normaldir, canım. Önemli olan çişini ve kakasını yapması ve doyması. Ikınarak yapması korkutmasın seni.