Toprağa saracaksanız normal toprak olmaz arkadaşlar, normal toprak mikrop kaptırır. Peynir toprakları olur dağlarda, kazılarak çıkarılır. O toprak olması lazım. Sakın normal toprakla yapmayın. Kızarır poposu. Ben de oğlumu sardım birkaç kez. Annem dağdan getirmişti peynir toprağı, onunla yaptık. Çok temiz bi toprak fark ediyorsunuz zaten elinize aldığınızda