ertugrulbey19 6 aylık 1 2 3 değişiyor. Ama bu aralar daha sık uyanmaya başladı beslenme dışında ağlayarak uyanıyor. 2.ayından 5.ayına kadar hiç uyanmazdı hep ben uykusunda emzirirdim. Bide gazdan uyanıyor 🤦🏻
Hacere 8,5 aylık 2-3 saatte bir uyanır, acıktığını düşünmüyorum memeyi emzik haline getirdi bence ondan sürekli uyanıyor 🙄
BeH16 sufflee 7,5 aya kadar gece asla uyumadı saydığımda genelde 13-15. Kez uyandıktan sonra bırakıyordum saymayı. ayda uyku eğitimi aldık uzman desteğiyle. Şimdi uyanmıyor. Gece bir kez 00.30 da rüyana öğünü veriyorum biberonla anne sütü. Vermezsem 1 de uyanıyor. Sonra sabah 7 gibi kalkıyoruz. Ben 21.00-21.30 arası uyutuyorum. Normalde eğitimde 20.30 uyku saati