Kızlar merhaba kızımda egzama cıktı dr.a götürmüştük süt alerjisi olabilir biraz kes dedi anne sütü ve mama alıyor ve bu mamayı hiç beğenmedi içmiyor karnı aç biliyorum 6 ay 11 günlük bu arada kızım vanilya tozu die bise katabiliyormuşuz mama içine bilgisi olan var mı ?