Merhaba anneler. Bebeğim 4 ay 20 günlük. Bugune kadar çok düzenli bir uykusu vardı gece sadece emmeye kalkar hemen geri uyurdu. Fakat 2 gündür hem uykuya direniyor hemde defalarca ağlayarak uyanıyor. Ve o aralarda da hep alttan gaz çıkarıyor. Gazdan mı uyanıyor yoksa 4.ay atagı mı bu? Yaşayıp çözüm bulan var mı acaba?