4 bucuk aylık olduk..2 haftadır sabahlati uyku halinde emzirebiliyordum..10 gün önce aşımız vardi ardindan ates oldu.. o günden beri de butun gun emzirmelerim sıkıntılı olmaya başladı.. meme almıyor görünce ağlıyor çekip bırakıyor kalkmak istiyor.. bikac kez biberon alıştırma bardağı verip ardından mememi tutturdum yoksa 4 saat oluyor hala emmicek..iyice morelim bozuldu naocagimi sasirdim memeye çok düşkündü halbuki 🤦♀️🤷♀️😔