Önsütü fazla almış olabilir, bir hastalık belirtisi olduğunu düşünmüyorum, bebeklerde sarı ve yeşil kanka normaldir diye okuyorum hep, Bizim de olurdu acaba alerjidi mi var ya da üşüttü mü diye çok araştırdım canım ama. Yeşil ve mukuslu kalka tek başına alerji belirtisi değilmiş 🌺