Zeynepomer96 5,5 aylığız 1 haftadır odasında yatıyor. Telsizle dinliyorum en ufak sesinde başında bitiyorum ☺️ Kızım 1 haftadır en kaliteli uykularını uyuyor,ben de en kalitesiz 😁 çok uyanan bir bebekte değil hiçbir sorun yaşamadık ama bir türlü kolay geçemiyorum uykuya o odasında olduğu için çok uykusuzum 1 haftadır ☺️Yanımızdaki beşiğe sığmadığından ve geze geze dağınık yatar yanında da biriyle yatmayı istemediği için Mecbur odasına geçirdim bende