Sdtcnby Merhabalar, doğum yapalı yaklaşık bir buçuk ayı geçti ve iki haftadır saçlarımda hızlı bir dökülme başladı. Genelde emzirme dönemindeki her bayanda olduğu söyleniyor. Bilgisi ve önerisi olan var mı?