Merhaba hanımlar 6.ayımıza girmek üzereyiz bir sorun olacaktı malum doktora gidemiyoruz.sorum bebeğe verilecek yoğurdu en sağlıklı nasıl mayalayabiliriz?meme +mama şeklinde besleniyoruz.anne sütüyle mi,mama ile mi yoksa dışardan aldığımız sütle mi mayalamalıyız?dılardan aldığımızla derseniz hangisi pastörize edilmiş paket süt mü yoksa büyük marketlerde günlük sütlerden mi yoksa açık şarküteri sütüyle mi?kendi doktorunuzun önerisi nedir acaba?şimdiden cevap verecek arkadaşlarıma teşekkür ediyorum 💐