Kucukmucizem2704 Kizlar dunden beri oglumun kafa bolhesinde vucudunda ates oluyo bide osurdugu zaman cok pis kokuyo bugun saat 4.30 gibi İshal basladi dunde saat 5 gibi uyandi ateşi vardi surup verdim bugunde aynisi var disten mj yapiyo anlam veremedim enfeksiyon falan olabilirmi
Kucukkalbim Kucukmucizem2704 Bizde 14 aylığız geçenlerde aynı belirtiler bizde de vardı ishal,pişik,huysuzluk,ağızda koku diş belirtimiz hep bu şekilde oldu azı dişleri patlattı sizinde diş olabilir
nazli_19 Kucukmucizem2704 düşmeyen ateş varsa enfeksiyon oluyor 2 kere geçirdik biz surupla düşüyor tekrar çıkıyordu ilk olduğunda ishal kusma vardı mutlaka götürün antibiyotikle hemen düşüyor ateşi
OnurToprak Merhbaa kafalarının daha sıcak olmasını doktorlar normal karsılıyor. atesı 38,5 ve uzerı ıse , ıshal durumunuda takıp ederek dr gorurursunuz. Ancak hafıf ates ve hafıf bagırsak degısımlerı dıs cıkarma donemınde kabul edılebılıyor.. cok gecmıs olsun
Kucukmucizem2704 Kucukkalbim iki altta 4tanede ustte disimiz var bilmiyom ki atesi 38.3 38.5 arasi gidip geliyi elleri ayakları buz gibi vucut ve kafa yaniyo ilk dislerimiz ciktginda ne aetes ne ishal hic bsy olmadi
Kucukkalbim Kucukmucizem2704 Hmm anladım damağında şişlik bi belirti falan var mı iştahı nasıl ? Azı,köpek dişleri daha farklı oluyor canım çok zorlandı oğlum hiç iştahı yoktu hatta zayıflamıştı 😖
Kucukmucizem2704 Kucukkalbim istahi yok bide her seye agliyo durudk yere bile agliyo agzina baktirmiyo surup verdim simdi bakalm insallab duser ateşden korakarim kardesim havale geçirdi ondan biliyorum
Kucukmucizem2704 nazli_19 ishal ates dunden beri maf olduk esim geleck gturcm bnde enflasyon dan şüphe ediyom
nazli_19 Kucukmucizem2704 aynen geçmiyor yoksa geçmiş olsun iki güne iyi oluyor inşallah çabucak geçer