Eda-aks34 benim bebeğimde de olmuştu tam hatirlayamadim ama daha 2 aylık değildi sanırım. Kucagimda uyurken bir anda oldu ödüm koptu benim babası beline falan vurdu ters çevirdi bi yutkunur gibi sesi geldi sonra kendine geldi. Nefesini tam alamamış yada yutkunamamış yavrum 😥