Glsm28 idrar tahlili yaptırmanızı tavsiye ederim, benim kızımda şu an enfeksiyon var, ilaç kullanmaya başladık. Çişte koku en önemli bulgu. Bez konusunda bir fikrim yok, prima kullanmıyoruz ama çişte koku, renkte koyuluk varsa tahlil yaptırın, ertelemeyin 💙