guney_ve_sarpin_annesi Kizlar 23 gunluguz 2. Çocuk benim ve çok dinlenemiyorum . Bir tarafimdaki dikiş ağrı sizi yapıyor emzirirken de oluyor bazen. Doktoruma sordum gel bakalım geçmesi lazımdı dedi ama böyle olan var mı merak ettim ilk oğlumda 2 günde ağrı bitmişti.
Koza guney_ve_sarpin_annesi yoo bende geçmemişti niye öyle demiş ki doktor. Dinlenemezseniz zor geçer. Geçmiş olsun ve hayırlı olsun:)
dbm guney_ve_sarpin_annesi emzirirken ağrı olunca rahim kendini topluyor derler. Geçmesi lazımdı diye birşey yok bence benimde hafif sızım vardı 3 dikiş olmasına rağmen . Bağdaş kurarak oturmamaya özen gösterin.
Koza guney_ve_sarpin_annesi valla benim ilk doğumumdu ve dinlenemiyordum hiç rahat 1 buçuk 2 ay sürdü diye hatırlıyorum hala soğuk olunca yada pacami çok ayirinca sızlar. Elinizde imkan varsa su dolu bir leğen içine yada küvete deniz tuzu koyup oturun dikişler çabuk kaynar ağrıyı da alır. Her tuvaletten sonra fön makinası ile kurutun ısi ve Kuruluk iyi gelir dikişlere ve kantaron yağı ile zeytinyağı karıştırıp bölgeye sürebilirsiniz