OzEnAr bebeğin hazır olması kadar bence bizim hazır olmamız da önemli diye düşünüyorum. Ben de aynı sizin gibi hissetmiştim ayrı yatmayı denediğimizde ve anladım ki asla ayrı olmaya hazır değilim. Bir de bir şeyi zorla diretmeyi de sevmiyorum. Ben 3-5 yaşına kadar anne babamla yatmadığıma göre elbet benim kızım da bir gün kendi yatağında yatmaya başlayacak. Kucağa da alıştırma diye beynimi yediler ama doya doya kucakladım hep yavrumu ve kucak delisi bir bebek değil şu an. Demek ki alışmaya değil ihtiyaçla alakalı bir durum. Zaten şu “alıştırma” lafına çok gıcık oluyorum. 😊