Esma12 açıkcası hiç dikkat etmedim bastırmaya da çalışmadım çok küçük daha aklıma bile gelmedş benim :) ama her çocuk farklı gelişim gösterir mesela iki eliyle nesneleri çok güzel kavrayabiliyor artık dönebiliyor tam tur olmasada ( kolunu kurtarabiliyor) çok çok şükğr gerisi de zamanla olur inşallah