Kızlar merhaba 2ncı ay asımızı olduk ebemiz bıngıldağı erken kapanacak gibi dedi sıkıntılı durumsa hemen doktora götüreyim dedim Şimdi götürmene gerek yok bazen ic kapansada dıs acık kalır aylık kontrolunde git doktora danış dedi doktora yazdım bas önemli hemen getir dedi ben aya kadar beklemeyıp pazartesi gideceğim içim içimi yiyor 😔😔😔 erken kapanması cok büyük sorun daha cok küçük moralim sıfır akıl verin yardım edin tavsiyelerinizi bekliyorum 😢😢😢