Melisa131219 Merhaba. 5ay 15 günlük kızım var. Doğduğunda 4 kiloydu.Şimdi 11kilo.kim görse çok kilolu, çok şişman diyor.buyudugunde problem olucak diyip moralimi düşürüyorlar.bu aylarda normal bebek kilosu ne kadar? Kızım minnoşum cokmu tombik? 🤔
Karbeyaz89 Melisa131219 canım benim bebeğimde aynı seninle 8200 . Bana doktor normal kiloda hatta iyi bile demişti . Mama takviyesi yapıomusun
Ftmlssa Melisa131219 benim kızımda 4ay 2gunluk 8200kilosu aylık kontrolde persentilin üzerinde ama normal çok iyi diyor doktor ek gıda diş verir ozaman diyor maşallah bu arada bizede öyle diyorlar mutlu olun bosverin 🥰
yarenim_1231 Melisa131219 dış çıkarınca zayıf lar takma bnim kızın da 5 aylıkken 9 kiloydu şimdi dış çıkarı 8 e dusmus
Alya_sare Melisa131219 fazla bencede cünkü heray 1 kilo almıs olsa doğum kilosuna göre 9 kilo olması lazm nerdeyse 2 kilo önden gidyor anne sütü alıyorsa mamayı azaltın birde ek gıda alınca dahada fazla kilo alack 11 kilo 1 yasındaki bebek kilosdr
Balimsuuu_ Benim kızım 6 aylık 8600 bana fazla dedi bugün doktoru sizinki de bana fazla geldi ama kuzenimin oğlu 6 aylık 15 kiloydu şimdi 1 yaşına girecek baya zayıfladı çocuk bu koşacak oynayacak zayıflar
dbm Melisa131219 biraz tombik ama problem değil diş çıkarma, atak , emekleme, yürüme derken hepsi gidicek. boşver milleti.