Melike16 Ben tesekkur ederim 🤗
Kahvaltida baslamak icin, yumurta sarısı 3 gun denenmesi onemli, cunku yunurta sarisina genelde bebisler tepki verebiliyor. Mide bulandirabiliyor sanirim baslarda. Haşlanmış sarı veya sadece sariyi cok hafif zeytinyaginda omlet seklinde verebilirsiniz. Ben yanında bir iki damla pekmez damlattigim su ile beraber veriyordum. Ek gidaya basladiginizda suyu ihmal etmemelisiniz.
Sonralari diger kahvaltilik peynir, salatalik, zeytin, krep gibi ürünlere başladım elbette.
Alerjisi olmadigini ve kendi kendine damagiyla besinleri çiğneyip yutabildigini gordukce soz de alisacaksiniz ve daha kolaylasacak.
Bana doktorum et tavuk urunlerine 8. aydan sonra baslamami,
kivi, cilek, domates gibi alerjik urunleri 1 yaşından sonra denememi
aşırı baharatli, tuzlu, acılı, sekerli, salcali gidalardan uzak tutmami söylemişti.
He bir de süt var tabi, inek sutu de 1 yastan sonraya.
Onun dışında ete kıyma ile sebze yemeklerine katarak hafif hafif baslamak en guzeli 8. aya dogru.
Şimdi de tadimlari atlatirken siz hep pure seklinde değil de bazen ufak ufak taneli sekilde verirseniz bebeginizi de alistirmis olursunuz.
Ben corbalarini, baget veya kemik suyuyla yapiyorum, besleyici degeri yuksek olmasi icin, sarimsak da kullaniyorum.
Gece yatmadan evvel muhallebileri var elbette ki, kuru meyveli, irmikli, muz-cevizli gibi secenekli tarifleriyle. Bunlari da ilerleyen zamanlarda baslarsiniz.
Şimdi aklıma gelenleri randomik olarak yazdim oyle. Umarim isinize yarar, araştırmanıza katki saglar 🤗