superboyAliAsaf canım bende sezeryanla doğum yaptım maalesef oluyor . Alttan hiç Muayine olmadım orda çatala yatırıyorlar zaten . Hatta doktor bile şaşırdı çok bağırmama 😄 doğum yapmadın mi sen dedi sezeryan dedim . Resmen takarlarken doğurdum 🤣 klima filan açtılar biri takarken diğeri elimden tuttu 10 a kadar saymalar öksürmeler filan takıldı 5 dakika da ama acıdı yani beMimki 10 yıllık koruması var . Çıkarttırmaya korkuyorum açıkcası 😞 ama kafam rahat yani koruyor cidden 5 dakika katlanılcak bişey