Hazır yürüme postu açıkken bende bişe soracaktım hanımlar benim kızımda 16aylık yürüyor çok güzel ama kendi kalkamıyor, sürünmedi direk yürümeye başladı ama biz kaldırınca yürüyor kanepe kenarına götürüp kalkmayı öğretmeye çalışıyorum kıyamet koparıp ağlıyor 😞 doktora mı gitsem napsam nasıl öğrenir acaba napmam lazım