Kizlar oglum 2 aylik emzik almiyor aventi bile denedim tutmuyo. Son zamanlarda elini yumruk yapip agzina sokuyo , yuzustu yattgnda ya da omzumda surekli yalaniyo. Ac mi desem kusuyor cok emince kakasini da 3 kez falan yapiyo gunde. Elini emmesi neden olabilir? 2 aylik bebeklerde normal mi? Var mi basina gelen