Sevgili anneler kızım 15 ay 22 günlük. Toplamda 6(üst3 alt3) dişimiz vardı. Üstte ön iki kesici ve sol yan kesici dişimiz vardı. Bugün farkettim ki üst sağ 1. Azı dişi çıkmış. yan kesici ve köpek dişi daha çıkmamışken azı dişi çıkmış. Dişlerin bu şekilde sıra şaşırması normal mi acaba ?