1prens1prensesannesii Kızlar 18 günlük bebeğim var. Göbeği düşmedi doktorumuz babusol sprey verdi.. Düşmekle düşmemek arasında şuan yani bayağı kurudu.. Düştükten sonra da bu spreyi kullanacak mıyım yani bakımı nasıl olacak??
BenMathilda 1prens1prensesannesii Icerisi kurumuş ise normale donmusse gerek kalmayacak. Ancak sivi akıntı kanama falan olursa doktora götürmeniz gerekecek. Nemli tutmamaya ozen gösterirsiniz, bir sure daha bakimini yaparsiniz normale doner inşallah
jap 1prens1prensesannesii 16 günde düştü bizimkide. Düştükten sonra spreyi kullanmadım ama banyodan sonra güzel kurula göbeğini
Canancann 1prens1prensesannesii onlar bildiğim kadarıyla alkollü sular dezenfektan için. Sonrasında bakımı içinde kullanabilirsin ama çok da gerek kalmıyo
sukranaslier 1prens1prensesannesii neden düşmedi kaç gün olmuş ben bebeğimi yıkadım bir hafta sonra ertesi gün düştü göbeğine su çok değdirmeden yıkadık değdiysede çok az
1prens1prensesannesii sukranaslier 2 kez banyo yaptırdık düşmedi yani doktor 3 haftaya kadar normal dedi akıntı vs de yok kenarları açılmış düşmek üzere ama düşmedi
balkizimbebegim 1prens1prensesannesii benim kızımında 18günlükken düşmüştü daha sonra içi sulu kaldı biraz dra gösterdik yaktı bişey kullanma normale dönecek dedi bi iki güne normale döndü. Düştükten sonra bakın suluysa içi bi dra gösterin bence