Nrg Bebelac gold bizde kabızlık yaptı 10 gun sonra oğlum 6 ayini dolduruyor 2 numara sarı kutu bebelac aldım ama daha önce hic kullanmadim kullanan var mı?
17062019 Nrg ben kullaniyorum.memnunum.bir sknti yasamadik.aptamil sma hipp ten sonra birde bunu deneyeyim dedim.oglum keyifle iciyor.gaz kabizlik sorunumuz da olmadi