Hanımlar merhabalar kızım tam 4 aylık bu zamana kadar hiç uzun ememedi hep ara verip gazını çıkarması gerekti ama sorun yoktu bi kaç gündür emerken inanılmaz rahatsız oluyor kendini geri çekiyor kasılıyor. Ve yutkunurken hava yuttuğunu duyuyorum ama ağzı tam kapalı emiyor nasıl hava yutuyor anlamıyorum. Midesinden de gaz sesleri geliyor hani cola içerken olurya birden o şekilde. Çok da iyi geğiriyor alttan da çıkarıyor ama anlayamadım ben yediklerime çok fazla dikkat ediyorum. Bunu yaşayan var mı çok üzülüyorum emerken zorlanmasına