Bizim de 11 aylık hala benimle yatıyor. Sanırım sıcaklık, anne kokusu arıyorlar. En doğal hakları diye düşünüp kendimi avutuyorum. Bir görüşe göre kişilik gelişimi için anneyle uyumak çok önemli. Umarım doğru olanı yapıyoruzdur. Bir süre daha böyle devam edeceğiz gibi gözüküyor 🙃 Beşiğe koyunca çığlık kıyamet 🙈