Umik Ben sürüyordum dikişlerim sürekli enfekte oluyor çünkü göbeğim üzerine geliyor korse kullanıyorum fito kremi sürdüğümde iyi geliyor
susiron Fitoyu ben bebegim icin pisikte kullaniyorum sezeryanda dikislere iyimi geliyormuş 😳yeni duyuyorum
Neslihancaglar Benim de göbeğim üstüne geliyordu dikişlerin ama kullanmadım sürekli temiz ve kuru tuttum ama benim yapıştırmaydı