Mrb arkadaşlar bebeğim yarın bir haftalık olacak sarılığı yüksek çıktığı için dün 24saat mavi ışık tedavisi gördü bugün eve geldik 2de o saatten beri baygın gibi uyuyo emmiyoda doğru düzgün uyandiriyorum geri uyuyo başına gelen varmı bilgi verirmisiniz lutfen