Omay57 2 li test down sendromu yada kalıtsal hastalı gi var mı diye yapiliyor bahsettiğiniz ayrı.“ ayrıntılı ultrason ”.ayrıntılı ultrasonla 4-5 aylıkken tek tek bütün herşeyine bakıp ölçüm yapıyorlar anormal bir durum söz konusu mu diye (kalp ,bacak,kol,baş , kısaca bütün organları tek tek inceliyor dr yakınlaştırıp) Ayrıca 2li 3li ve 4lu tarama testleri oluyor ve kandan bakılıyor eğer 2li tarama sonucu oranı çok çok düşük gelirse diğer testleri yaptırmanız a gerek yok diyorlar canım ayrıca 2 li test döneminde ultrasonda ense kalınlığı ölçümü yapıyorlar