Anneyiizbiiz Kuzular bir yaşında oğlum var her ay en fazla 2 gün gecikirdi adetim 14 gün oldu hala olmadım adet olacakmışım gibi sancılarım var ama olmadım bileğisin olan
Didemsm Adetınız gecıkelı 14 gun olduysa bıngamılelık testı yaptırmanız daha sahlıklı olur eğer adet düzensizliğiniz yumurtlama düzensizliğiniz yoksa
Anneyiizbiiz Didemsm yaptım negatif çıktı yok her ay dğzenli oluyodum ama şu durum da hastaneye yanda şahlık ocağına da gitmek istemıyorum evde anlayabileceğim yapabileceğim bişeyler var mı dıye araştırmıyor değilim
Didemsm Anneyiizbiiz geçmiş olsun umarım en kosa zamanda sökülebilir regliniZ benımde agrılarım vardı ıkı gün gecıktı bakmıstım nette Adet sokturucu caylardan rezene vardı galıba 👍