Arkadaşlar ben bu mamayı eczane dışında bulamıyordum eczaneden 110 tl ye alıyordum bugün ebebeğe gittim şans eseri eşim mamaları bakayım bi dedi bizim mamadan bu mama 1 numarası 1 tane fiyat 59.90 şaşırdık görevlilere sorduk evet bu mama bu fiyat dün iadeden geldi İstanbul dan alınmış bi Mağaza dedi fatura ya bakar yazarım soran olursa . Dedik bi bakın biz Varsa bu şehirde gidip alırız bi 10 tane baktılar yok sadece İstanbul’da o bebek de varmış 59.90 ya şaka gibi arkadaşımıza söyledik hemen aldı sağolsun 10 tane yani kazıklanıyor Muş’uz arkadaşlar ben 110 tl ye alıyordum yarı yarıya nerdeyse