Elvin21 haklısınız valla ben kafayı yemiştim 2 gün geciktiğinde bile. Psikolojim alt üst oldu, sürekli hamileyim de test mi bozuktu diye düşünüp durdum. Şuan eşim korunuyor, reglim tam düzene girdikten ve virüs biraz daha durulduktan sonra spiral taktırmayı düşünüyorum. Erkeklere çok güven olmuyor maalesef korunma konusunda😅