Zeynopd Merhaba hanımlar Bulgur pilavı yedim , ama tadı yoktu bulgurun. Poşetine baktım 2015 yılında almışım bulguru. Böcek güve yoktu. Emziriyorum da. Sıkıntı olur mu. Başına böyle bişi gelen var mı. Sabaha kadar emzirmeyim diye düşünüyorum ama yeterli olur mu acaba ?
Zeynopd Gizemre geçen sene de yapmıştım bulgur pilavı. Onda sıkıntı yoktu :) yılda bi yapıyorum demekki :)