3 yaşındaki kızım kardeşi doğduğundan beri sürekli kıskançlık ataklarında diğer kızım 10 aylık olacak nasipse büyük kızım yaklaşık 7 aydır falan tırnak yemeye başladı sürekli ama her fırsatta eli ağzında özellikle stresli kaygılı olduğunda sürekli tıenaklarını yiyor bugün de ayak tırnağını yediğini söyledi halası ben görmedim ama anne ayak tırnağımı yedim kanadı dedi üstünde durmadım bugünlük ters Tepiyor çünkü ilk uyarınca unutsun diye çocuk bilmiyorum ama yapma kızım yeme kızım eli ağzından çek demekten yoruldum ve kendime engel olamıyorum görmezden gelsem düzelir belki diyorum ama yok