Pnrdgn Merhabalar instagramda iklim bebe diye sayfa var ordan alışveriş yapan oldu mu acaba hastane çıkışı siparişi vereceğim de. Kıyafetler kalitelimi alanlar bakabilir mi acaba.
Incisena Pnrdgn sirin bebe bergama sayfasi var bende bergamaliyim iklim bebeden begenip istiyorum com daha uyguna getiriyor ayni ürünleri ve kaliteli urunler cok zaten bilindik markalarin ürünleri satiliyo
angelfish Pnrdgn ben oglumun hastane cıkıslarını ve gunluk gıydıgı tulumları aldım cokk memnun kaldım. 6 aylık olduk hala oradan alırım bıraz pahalı ama kalıtesı guzel
Suslupusluminigim Pnrdgn Manisa da şubesi bende manisalıyım ve ordan çok alışveriş yaptım güzel kaliteli ama tuzlu azccık işte ☺️
Pnrdgn Sltan45_a evet fiyat olarak biraz pahalı başka sayfada doğru düzgün olamadım en iyisi orası çarptı gözüme kumaşlarını yerlerini merak ediyorum alıpta memnun kalan oldu mu diye..