Belismom arkadaşımın da emzirirken oldu. Bebek çok ağlıyodu anlayamamışlardı. En sonumda kakada kan görünce alerji çıktı. Süt ve süt ürünleri yumurta filan:/ kız da süt çok olsun diye onları yemiş çocuk mahvolmuş. Anne sütünden geçiyor. Doktor özel mama vermiş devlet onu karşılıyor. Bisküvisini bile evde yumırtasız sütsüz yapıyo çocuğa. Çok zor. İnşallah küçük bir şeydir sizinki. İhmal etmeyin