Eymeniim Ne kadarda bir doktora kontrole gidiyorsunuz biz en son 6.ayda gittik şu an 10 buçuk aylık ama doktor 3ayda bir gelmen yeter li demişti viruste olunca gitmedim gitmeyede çekiniyorum körfez de oturuyorum yani virüsün en çok cirit attığı yer ne yapıcam bilemedim
Bizal Eymeniim en son 5. Ayda gitmiştik , doktor her ay demişti ama salgın sebebiyle gidememiştim. Ama her ay beslenme düzeni vs için telefonda görüşmüştüm. Bu ay gittik 8. Ay , özel aşı oldu. Bu sebepten tekrar 10. Ayda gidicez, doktor 9da gelmeyin dedi.
Yusufcuk01 Eymeniim biz de en son 6 aylıkken gittik şu an 9 ay 14 günlük yarın mecburen gidecem. Çünkü iki haftadır karnında değişik bir şeyler çıkıyor geçmiyor ve yayılıyor.
[silindi] Rahatsızlığı olmadığı sürece, veya terslik görmüyorsan gerek yok.. aşı takvimine bakıyorsundr zaten..
ZeynoEce Ay aşısı için çağırdılar diş çıkarıyodu ateşide vardı. Kızamık aşısı 1 yaşında da yapılır dediler o yüzden zorlamadılar gel gel diye
Eymeniim ZeynoEce bende aşı için gittim sağlık ocağına ama muayene etmediler normalde kilo boy takibi yapıyorlar ya bakmadilar zaten ben evde kendim bakıyorum kilosuna boyuna baş çevresine falan aylık büyüme oranını takip ediyorum
Sarezgi Doğduğundan beri her ay götürüyordum ama 8.aydan beri goturmuyorum 11 aylık suan 1 ay sonra yaşında goturucem menenjit Aşısı var ve vitamin kan değerlerine bakılıcak ekstra göz muayenesi bunları çok erteledim virusten dolayi artık erteleyemicez
Eymeniim Sarezgi bende virüs yüzünden gidemedim gitmeyede cesaretim yok boy kilo bascevresi takibini evden kendim yapıyorum her ay büyümesini kontrol ederek onun harici klasik diş dönemi yani bir sağlık sorunu olduğunu sanmıyorum keyfi yerinde ama yinede insan rahat edemiyor bir hekim görmeden
Eymeniim Bizal yaaa bize 6.aydan sonra 3ayda bir gelmeniz yeterli dedi çok araştırarak bulduk doktoru iyi diye ama o kadar para veriyoruz telefon numarası vermeyi red ediyor sinir bozucu
Bizal Eymeniim biz İstanbul’da yaşıyoruz. Özel hastane bilemiyorum güveniyoruz mecbur 12 aya kadar her ay demişti. Ama işte bu salgın olunca 2 ay gitmedik bir sıkıntıda yaşamadık açıkcası. Asıl endişe ettiğim ek gıda idi. Onda da uzaktan yardımcı oldu sağolsun. Bu ay gittiğimizde de hastanede sıkı önlemler vardı, muayeneye babayı bile almadılar sadece ben girdim. Bir de ben sabah ilk randevuyu aldım kimse yoktu nerdeyse. İsterseniz sizde hastanenizi arayıp bilgi alın.